רמזור עונה 4 פרק 1


פרק חדש של רמזור עונה 4 לצפייה ישירה סדרה הדרמה קומית המצליחה שמברכז עלילת רמזור עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה עומדים שלושה חברי ילדות טובים הגרים בגבעתיים: אמיר רוזנר - אדיר מילר, אייל איציקו איצקוביץ' - ליאור כלפון וחפר גורי - נירו לוי. כל אחד מהחברים הוא גבר בן 30 שנמצא בשלב שונה של זוגיות בחייו. הסדרה מראה את הקשר החברותי בין שלושת החברים ובעיקר ביחסי הזוגיות של כל אחד מהחברים. בין השחקנים: אדיר מילר, ליאור כלפון, נירו לוי, יעל שרוני, ליאת הרב לב ועוד.

תקציר רמזור עונה 4 פרק 1: העונה הרביעית ממשיכה את האירועים מהעונה השלישית שהסתיימה במותה של הכלבה של טלי ואמיר ירדנה, ובהולדת ביתם שקראו לה ירדנה על שמה של הכלבה. בעונה הרביעית אמיר וטלי הם הורים לירדנה בת השמונה חודשים שמתמודדים עם הסטטוס החדש. אמיר חוזרת לביים את מופיע ועדי העובדים, איצקו ולילך מתרגשים סופית ואיצקו מגלה איך זה להתמודד עם תשלום מזונות, משמרות משותפות וזוגיות חדשות. חפר עדיין מחפש זוגיות ועבודה וממשיך להנות מהחיים אבל הפעם הוא מנסה גם להיגמל מעישון. מה שבטוח שיהיה קורע מצחוק.

רמזור 4 פרק 1 לצפייה ישירה:

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.